Borsa de treball

Oferim un servei de borsa de treball per facilitar la incorporació al món laboral dels nostres alumnes i exalumnes.

L’objectiu principal de la borsa de treball és facilitar la inserció a la vida activa laboral d’acord amb les aspiracions i interessos dels alumnes i exalumnes. Oferim una atenció i un acompanyament personalitzat per tal que puguin trobar un lloc en el mercat laboral actual. Tenim una bona relació i proximitat amb el món professional del món agroalimentari o d’altres sectors que ens coneixen pels anys d’experiència i de dedicació.

Actualment la borsa de treball gestiona, al llarg del curs escolar, totes les ofertes laborals rebudes a les catorze Escoles Agràries del Servei de Formació Agrària del Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural, fruit d’un treball col·laboratiu entre elles.

A QUI VA DIRIGIT?

• Exalumnes que malgrat haver finalitzat l’etapa formativa a l’escola poden seguir gaudint d’aquest servei.
    • Alumnes que per necessitats i interessos volen accedir al món laboral.

COM FUNCIONA?

Informem de les ofertes laborals rebudes, orientem segons les preferències i, acompanyem de manera personalitzada a tothom que vol fer ús del servei.

Per a més informació pots contactar amb nosaltres:
Telèfon: 973 650 179
Correu electrònic: alexandra.homs@gencat.cat