Normes i organització

Des de l’Escola Agrària del Pallars, hem creat les normes d’organització i funcionament del centre amb l’objectiu de promoure un clima de convivència que afavoreixi la formació de persones competents tant pel que fa a l’àmbit individual o personal com en el professional i social.

Aquestes normes neixen com a document integrador, complert i sistematitzat, amb voluntat clara d’aplicabilitat, i com a resposta de la necessitat que arribi el seu coneixement a tots els membres de la comunitat educativa i, conseqüentment, regular l’activitat docent i la dinàmica de centre de forma més àgil, eficaç i transparent.

A continuació, us donem accés al document complet: ‘Normes d’Organització i Funcionament del Centre – Escola Agrària del Pallars‘.