Política de qualitat i medi ambient

Per l’Escola Agrària del Pallars la qualitat i el medi ambient són la part fonamental i prioritària de la seva filosofia i estratègia

L’actuació de l’escola, d’acord amb el Projecte Educatiu del Centre, està dirigida a:

• Satisfer les expectatives i necessitats educatives de l’alumnat.

• Contribuir a l’assoliment dels objectius que la societat li assigna com a institució educativa i centre de formació.
  • Desenvolupar i implicar el conjunt de l’equip humà que forma part de l’escola per tal d’assegurar un alt nivell de satisfacció de tota la comunitat educativa.
  • Oferir una formació professionalitzadora i rellevant per al sector agroalimentari, cercant l’equilibri entre els aspectes culturals, ambientals i econòmics per fomentar empreses sostenibles i responsables socialment.
  • Complir amb els requisits del sistema de gestió integrat de la qualitat i medi ambient i fomentar la millora contínua de les activitats i els serveis que es desenvolupen a l’escola.

El compromís amb la qualitat, la sostenibilitat i la protecció del medi ambient afecta tota l’organització, i la millora contínua és una responsabilitat de tot l’equip professional del centre. Podeu consultar la ‘Política integrada de qualitat i medi ambient‘ completa a l’extracte del Projecte Educatiu de Centre.

També disposem de la certificació ISO 9001 de gestió de qualitat i de la certificació ISO 14001 de gestió ambiental.