Al teu gust, aliments del Pallars

A l’Escola Agrària del Pallars col·laborem activament amb al programa Al teu gust, aliments del Pallars, una iniciativa de l’Ajuntament de Tremp de dinamització del sector agroalimentari del Pallars Jussà.

L’objectiu principal del programa Al teu gust, aliments del Pallars és difondre i promocionar la producció agroalimentària de la zona del Pallars Jussà. També treballa per crear sinergies entre sectors amb la finalitat de millorar el desenvolupament local, la restauració i el comerç.

Els eixos principals del programa són:

• Elaborar accions de suport per als productors i restauradors
  • Crear espais de trobada entre professionals del sector
  • Difondre el valor del patrimoni agroalimentari de la comarca

Es tracta d’una iniciativa de l’Ajuntament de Tremp, amb el suport del Servei d’Ocupació de Catalunya, el Ministeri de Treball i Economia Social del Govern d’Espanya i el Consell Comarcal del Pallars Jussà.

Des de l’Escola Agrària del Pallars oferim el curs ‘Eines per a la transformació agroalimentària de muntanya‘. La posada en marxa d’aquesta formació ha rebut el suport i recolzament de l’entitat Al teu gust, aliments del Pallars, amb la qual col·laborem activament.