Ariadna Ramirez, alumna de l’EA Pallars, t’explica la raó i la passió que la van portar a escollir el curs ‘Eines per a la transformació agroalimentària de muntanya‘

El curs 2020 – 2021 vam començar a impartir la formació ‘Eines per a la transformació agroalimentària de muntanya’, oferta parcial del Cicle Formatiu de Grau Superior de Processos i Qualitat en la Indústria Alimentària.

Durant aquesta primera promoció, hem tingut alumnes com l’Ariadna Ramirez, que actualment està realitzant les seves pràctiques a la Formatgeria La Frasera (Vacarisses, Barcelona), en el marc de la Formació en Centres de Treball (FCT) que inclou el curs.

No és la primera Escola Agrària per on passa l’Ariadna. Abans de venir al Pallars, va estudiar el CFGS Ramaderia i Assistència en Sanitat Animal de l’Escola Agrària de Vallfogona de Balaguer i l’any que ve, vol finalitzar el CFGS de Processos i Qualitat en Indústries Alimentàries a l’Escola Agrària de l’Empordà. Una experiència que l’ha portat i la portarà a descobrir diversos sectors, territoris i persones. ⁣Avui explica què la va empènyer a escollir el nostre curs i el més important: la passió que la mou per seguir formant-se al sector agroalimentari.

Vols més informació? Estem realitzant visites concertades al nostre centre per ensenyar-te les instal·lacions i explicar-te en què consisteix el curs. Contacta amb nosaltres, concerta cita prèvia i reserva el dia i hora que et vagi millor!

Recorda que el període de preinscripcions al curs ‘Eines per a la transformació agroalimentària de muntanya’ començarà el 25 de maig i finalitzarà el 31 de maig de 2021.