Del 25 al 31 de maig es realitzaran les preinscripcions al curs ‘Eines per a la transformació Agroalimentària de muntanya’

T’agradaria treballar en el sector agroalimentari? Vols aprendre a elaborar productes alimentaris de manera artesana? T’agradaria crear la teva pròpia empresa de transformació agroalimentària? El curs ‘Eines per a la transformació agroalimentària de muntanya’ de l’Escola Agrària del Pallars és per a tu! Estigues atent, s’obren les preinscripcions del 25 al 31 de maig de 2022.

Per què estudiar a l’Escola Agrària del Pallars?

• Perquè és una iniciativa pionera, innovadora i adaptada als condicionaments específics del nostre entorn, la muntanya.
  • Perquè comptem amb el suport d’un gran nombre d’empreses del sector, avalades per l’experiència i la viabilitat econòmica.
  • Perquè aquesta formació et capacita per a fer una activitat de transformació alimentària amb eficàcia, seguretat, sostenible i sota els paràmetres de la normativa vigent. A la vegada et dona les eines bàsiques per endegar el teu projecte propi.
  • Perquè serà un treball de qualitat en grups reduïts, on rebràs orientació i acompanyament personalitzat tant per a la inserció com per a començar l’organització i gestió del teu projecte professional.
  • Perquè realitzaràs les pràctiques en empreses punteres del sector i amb professionals que hi creuen i saben el que fan.
  • Perquè comptaràs amb una borsa de treball activa.

Què aprendràs durant el curs?

• A elaborar i conservar els productes de muntanya.
  • La tecnologia alimentària i l’anàlisi d’aliments.
  • El procés de comercialització i logística en la indústria alimentària.
  • Nutrició i seguretat alimentària, entre d’altres.

Quant dura el curs?

• Formació tècnica: 485 hores
  • Projecte de processos i qualitat en la indústria alimentària: 264 hores
  • Formació en centres de treball: 416 hores
  • En total: un any acadèmic

Quines sortides professionals té?

• Treballar en la transformació de productes agroalimentaris des de la formulació inicial fins a la comercialització, en tasques de condicionament de la matèria primera, programació de la producció i control de la qualitat i seguretat alimentària del sector càrnic, lacti i derivats i fruites i hortalisses.
  • Crear la teva pròpia empresa en l’àmbit de la transformació agroalimentària.

Quina titulació professional podràs obtenir?

• Podràs comptar amb la certificació de les unitats formatives superades.
  • Podràs finalitzar el cicle complet en altres centres mantenint la qualificació de les unitats formatives superades, si es compleixen els requisits d’accés al grau superior.
  • Podràs finalitzar el cicle per assolir la titulació de tècnic superior en Processos i Qualitat en la Indústria Àlimentària a l’Escola Agrària i Alimentària de l’Empordà.

Més informació:

T’apassiona el sector agroalimentari i t’interessa aquest món? Contacta amb nosaltres a través del 973650179 o aecapal.daam@gencat.cat. Comencem les classes al setembre, t’esperem a l’Escola Agrària del Pallars!