La Blanca proposa celebrar els aniversaris

Benvolgudes famílies,

entrem a la 6a setmana de confinament a casa i amb tots aquests dies és probable que algun d’ells hagi estat una data significativa per vosaltres i que acostumeu a celebrar, com podria ser l’aniversari.

En el 0-3 el concepte temporal encara és molt abstracte i  els infants més petits no són conscients d’exactament quin dia és l’aniversari, de què representa fer anys o què és concretament el que es celebra (en aquesta situació, és un bon descans en comparació amb infants més grans,que saben quin dia és i, passar-lo ara així,  pot ser més frustrant).

Però això no vol dir que cada infant no gaudeixi d’un dia especial, en que rep atencions, el feliciten i esdevé, en definitiva, el protagonista del dia (aquesta és la idea del perquè celebrem, també a l’escola, “el dia especial”). A més, celebrar l’aniversari és un acte social al qual els adults li donem significat i, per tant, és positiu de celebrar igualment en aquestes edats!

La Miriam i el Ruben, pares de la Blanca del grup Marietes, en són ben conscients, i tot i que la Blanca ha fet el seu primer aniversari confinada, no han volgut perdre la il.lusió i la oportunitat de celebrar-ho, i han volgut transmetre’ns els ànims i força per a fer-ho!:

“Blanca ha cumplido su primer año en pleno confinamiento por Covid-19.

Queremos compartir algunas fotos para haceros saber así que los peques que cumplan años en estas difíciles semanas también podemos celebrarlo de una manera especial.

Nosotros preparamos una mini fiesta con temática de Bambi para Blanca y durante el día hicimos cosas especiales, aprovechando los regalos de cumpleaños hicimos un poco de música que a ella le encanta, bailamos en casa, hicimos videollamada con toda la familia y estrenamos su primer triciclo por el comedor.”

I ens fan una bonica recomanació i proposta:

“Aunque fue algo íntimo y ella aún es pequeñita os aconsejo que en ese día tan especial marquéis un poco la diferencia dedicando el día por completo a los gustos de nuestros peques y decorándolo todo igual que si estuviese toda la familia pues no deja de ser su día.”

Moltes gràcies família Moliner Ruiz per compartir!

Avui és la Blanca, la seva família i l’equip de l’EBM Gegant del Pi els qui us enviem una forta abraçada en la distància!

I recordeu, animeu-vos i compartiu! (ebgegantpi@caldesdemontbui.cat)

#SomdelPi

L’escola segueix al vostre costat. Si necessiteu ajuda al voltant del desenvolupament dels vostres infants, contacteu:ebgegantpi@caldesdemontbui.cat