UN COMIAT CASTELLER!

Us passem tots els intents per fer la fotografia de l’orla… i les fotografies del llarg del curs que han quedat (cliqueu aquí per a veure-les totes)

Aquest sí que és un article especial i és que es tracta del comiat del curs dels infants de l’espai Castellers. Infants que no només marxen de vacances, sinó que, a més, tanquen una etapa a l’EBM Gegant del Pi: s’acomiaden de l’escola bressol per iniciar, al setembre, un nou cicle a infantil.

Molts en parlen amb il·lusió -tot i potser no tenir encara massa clar el que vol dir tot això-. D’altres, en canvi, la família ens diu que no accepten quan els hi parlen de l'”altra escola”, perquè tenen clar que “la seva” és la del Gegant del Pi… que és la que coneixen… Sigui com sigui, el cert és que al setembre enceten tot@s cicle i que, de nou, s’enfrontaran amb nous reptes, noves descobertes, noves sensacions.

Aquests 3 primers anys de vida els infants han començat a descobrir el món: primer des de molt endins i de mica en mica més enllà dels seus propis límits, i, de fet, així ho continuaran fent al llarg de tota la seva vida. Cert és, però, que aquests primers aprenentatges són els fonaments, encara que no resultin ser els més visibles des de fora.

És la “pinya del castell”, per poder fer-lo créixer.

Aquest curs han estat molts els aprenentatges fets. Cadascú al seu ritme, cadascú amb les seves necessitats, amb les seves circumstàncies: la descoberta d’un mateix (capacitats, progressos, limitacions…), el llenguatge com a eina de comunicació, la descoberta de l’entorn… i, com a grup, volem destacar el treball de convivència i d’empatia que entre tot@s s’ha fet i, ens atrevim a dir, que hem assolit molt bé.

L’Arnau, el Nil, el Roger, la Elena i l’Ona van començar a l’espai enxanetes amb tan sols uns mesos. La Hanna, la Lara, el Gerard, la Naia i la Xènia es van incorporar el curs següent a Bastoners. I aquest curs a Castellers hem tancat el grup amb la Lucía, el Karim, l’Abril, la Marina, el Julen, la Carla, la Lucía, la Laia, el Pol i el Martí.

Tot castell (castellers) el corona una petita enxaneta (enxanetes) i mentrestant el ball de bastons (bastoners) amenitza la festa. Els tres espais referents en el grup, units per concloure una gran festa que tot@s recordarem amb molt de cor.

Us desitgem un molt bon estiu, molt contentes d’haver compartit amb tot@s vosaltres, en especial aquestes 20 persones, aquesta etapa que es tanca.

A reveure!

(Ep! I, sobretot recordeu, que ens encanten les visites!!)

Una forta abraçada,

Betsa i Xènia