Trobada de docents

El passat dilluns 8 d’octubre es va celebrar la  1a TROBADA DE DOCENTS DE CALDES DE MONTBUI, on mestres de gairebé tots els centres educatius del municipi es van trobar a la Sala Noble de Can Rius.

Hi havia mestres de les Escoles Bressols Municipals, El Gegant del Pi i La Lluna, les Escoles de Primària el Calderí, el Farell , el Montbui i la Pia, i l’Institut de Secundària Manolo Hugué.

De l’equip d’educadores de l’EB. El Gegant del Pi, hi vam assistir la Xènia, la Lola i la Contxi.

Aquesta trobada es va organitzar per donar a conèixer la nostra població als mestres nouvinguts i alhora conèixer-nos entre nosaltres.

Vam fer grups barrejats de les diferents escoles i vam realitzar una petita gimcana per descobrir coses insòlites del nostre poble.

Per acabar ens vam trobar una altra vegada a la Sala Noble, on l’Arbre dels Somnis del Consell d’Infants i Joves Municipal, va ser regat amb els somnis dels educadors.

Finalment la descoberta d’un trencaclosques amb la frase: L’EQUIP DOCENT DE CALDES DE MONTBUI, NODREIX ELS SOMNIS DELS INFANTS I JOVES; va donar pas a un petit refrigeri per recuperar forces.

La idea que el col·lectiu docent (sobretot el nou) conegui el poble i a més establir una bona connexió entre docents, és una activitat que s’emmarca dins del projecte PEC, que contempla el poble de Caldes de Montbui com a ciutat educadora.

Contxi García