Tot matinant a l’escola…

Aquest curs, per tal de poder garantir el servei d’acollida tenint en compte les mesures sanitàries, hem hagut de ser més creatives i instaurar nous espais per acollir els vostres infants. Així que els infants més grans de l’escola han compartit el mateix espai i la mateixa educadora tot procurant mantenir els grups bombolla. Les propostes de joc han hagut de ser diferents i per separat per cada grup:

• A l’espai del taller hem disposat de 3 espais diferenciats pels infants dels grups de diables, castellers i capgrossos.
  • A l’espai de Tabalers hem acollit els infants de Grallers i Tabalers (que funcionaven com a grup bombolla).

Tot i que semblava una fita difícil, els infants són els primers que ens donen lliçons, ja que no només han entès la situació sinó que han sabut treure’n profit al màxim!

Des de l’escola vetllem per tenir molta cura del moment de l’acollida ja que és un moment molt especial pels infants on es separen de les seves famílies just després d’haver-se llevat. Alguns infants encara venen amb els llençols enganxats i necessiten una rebuda de braços carinyosos on poder acabar de relaxar-se i despertar-se …d’altres venen amb gana i necessiten fer un mos per posar-se les piles i així començar un nou dia amb energia… i d’altres arriben amb molta vitalitat i el que necessiten és alguna proposta de joc. I la nostra tasca és acollir a cada infant segons les seves necessitats i que l’espai els proporcioni els materials segons els seus interessos, mantenint un ambient tranquil i acollidor.

cliqueu aquí per veure més imatges

Com a anècdota, explicar-vos que a l’espai del taller tenim uns finestrals molt grans, on els infants els hi encanta pujar a les cadires i observar qui arriba. “Qui endevina qui arriba????” I tots a l’hora (el Bryan, l’Alba, el Leo, l’India i el Yannick) diuen :”la Núria!!”. I efectivament veiem com s’apropa amb la seva bicicleta i el casc al cap!! Així que la saludem per la finestra: “Bon dia Núria!!!”.

Per altra banda, els més  petits de l’escola (la Jana, en Martí, en Guim, en Tomeu i l’Abril) esperen impacients  l’arribada  de la Natàlia i  de la Mamen.

Mica en mica han anat passant els dies i amb ells arribem al final de curs tot valorant positivament l’adaptació que hem hagut de fer aquest curs del moment d’acollida.

Aprofitem per donar-vos les gràcies, famílies,  per demostrar que amb esforç per part de tots, es pot fer i aconseguir tot el que ens proposem.