Sortida a la granja

El passat divendres 2 de febrer vam fer la ja tradicional visita a la granja de Palaudàries amb els tres grups d’infants més grans de l’escola. A les 9 h del matí pujàvem a l’autobús, que per molts infants era la primera vegada que vivien aquesta experiència. Només el trajecte ja va ser tota una descoberta de nous mons (canvis de rasant i llargues baixades que ens feien sentir com si estiguéssim en una atracció, veure alguna desviació de la carretera que els recordava el camí a casa seva…).

Un cop a la granja vam poder descobrir un munt d’animals i sobretot viure’ls en el seu entorn. El fet de poder entrar als estables de les cabres i les gallines, donar-los el biberó als vedells més petits, abraçar a les gallines i els conills, pujar dalt el cavall, recollir l’herba per alimentar a les vaques… fa que la vivència esdevingui absolutament en primera persona.

Cliqueu aquí per veure més imatges.

Els infants viuen amb tots els sentits aquesta experiència. Cal dir també que tants estímuls nous i emocions viscudes fan que acabin tant esgotats que alguns reclamen de tornar cap a l’escola. A aquestes edats tan primerenques sortir del seu “món” diari els suposa un gran esforç malgrat als adults no ens ho pugui semblar. I a l’escola ho vam poder constatar, ja que els infants que es van quedar a dinar es van adormir en un tres i no res!!!

Des d’aquí volem agrair a totes les famílies que ens heu acompanyat en aquesta sortida!!!