Sessions de contes i música amb la Mercè

Aquesta setmana hem començat les sessions de música i contes amb la nostra estimada Mercè.

Els infants del curs passat han demostrat molta alegria de retrobar-la després de tant de temps i sobretot molta emoció de recuperar cançons i cantarelles que ja formen part de la nostra vida quotidiana. També hi ha hagut moltes cares de sorpresa per part d’aquells infants que no la coneixien…i és que treu tantes coses interessants de les seves bossetes!!

Cada setmana vindrà els dimarts i els divendres al matí i així podrem gaudir cada un dels espais de l’escola d’una de les seves sessions setmanals. I volem recordar des d’aquí que és gràcies a l’AMPA i la col·laboració de tots vosaltres, famílies, que podem tenir a la Mercè a la nostra escola!!!

Aprofitem per a informar-vos que la Mercè  des del seu instagram Un conte al sac fa sessions de contes i música cada diumenge a les 19h en directe. És una bona proposta per poder compartir  amb els vostres fills/es des de casa!!! Us hi animem a que en gaudiu!!!!!