Reunió pedagògica espai Castellers

Dijous passat vam fer la reunió pedagògica del nostre grup. La virtualitat de la reunió no va suposar cap impediment per compartir una estona amb vosaltres, famílies, el nostre “fer” a l’escola i amb els vostres infants.

A través dels vídeos que prèviament havíem gravat vam procurar mostrar-vos la importància del dia a dia, l’essència del “quotidià” a l’escola bressol. I és que no només ens agradaria fer-vos més entenedors tots els processos que van fent els infants durant aquests primers anys de vida, sinó que també els volem donar la importància que es mereixen. Perquè tota l’evolució que hi ha dels 0 als 3 anys no es torna a donar en cap altra etapa de la vida!! I nosaltres, com a educadores, ens sentim amb la responsabilitat de reivindicar-la de la manera més didàctica possible.

Ens agradaria pensar que amb la reunió pedagògica hem aconseguit aquest objectiu: fer-vos més proper i entenedor el dia a dia de l’escola bressol i apropar-vos la mirada respectuosa cap als vostres infants.

Clicant sobre la imatge podreu veure alguna fotografia més de la reunió, així com també els quadres-resum que vam preparar per a l’ocasió on podreu repassar a grans trets els temes més destacats.

Aprofitem per a donar-vos les gràcies per assistir a la reunió, per la vostra col.laboració i sobretot per confiar-nos el més important per a vosaltres: les vostres filles i fills!!!