PARAULES DE COMIAT

Ui ja som al juliol!, a punt d’acabar aquest curs. Ens vam conèixer amb mascareta, mesures especials per entrar i sortir, grups bombolla i contradiccions. De mica en mica hem anat caminant cap a la normalitat i finalment hem aconseguit arribar a final de curs, sense entrebancs, sense mascaretes, ens hem pogut acomiadar amb una festa de fi de curs que tant anhelàvem… amb abraçades. Malgrat la Pandèmia, hem gaudit d’una escola que ha donat pas, a les relacions, a l’escolta, al plaer, a l’aprenentatge i a totes les meravelles que ens ha regalat cada dia la vida quotidiana de l’escola.
Un curs excepcional on l’esforç i la il·lusió s’han hagut de multiplicar exponencialment.

Estem contentes d’haver pogut compartir amb vosaltres la felicitat de veure créixer els vostres infants.
Fa dos anys que iniciaven l’escola bressol l’Aitana, el Guim, el Tomeu, l’Emma, l’Abril, l’Angelina, l’Hugo V. i el Dylan. I per la Noah, l’Alexander, l’Hugo H., la Júlia, l’Ariadna, la Vera, l’Aniol i l’Eloi ens heu fet partícips de veure’ls créixer des d’aquest curs. Aquests anys han estat plens de vincles, d’emocions, de reptes, d’experiències, d’aprenentatges i de progressos que els infants han anat fent, cadascú al seu ritme, anys de gran transcendència pel seu desenvolupament.
Es tanca una etapa i deixeu el Gegant del Pi per començar una de nova, l’entrada a …, com molts infants diuen “l’escola de grans” per continuar creixent, us heu fet grans!!

Simplement gràcies. Famílies, infants per estar, per ser, per cada somriure, per cada paraula… per cada abraçada… per créixer plegats.
Simplement, gràcies per cada instant al Gegant del Pi, per formar part de la nostra, la vostra escola! Les paraules d’agraïment, el millor regal que ens podeu fer. Sense vosaltres no seria possible.

Només ens resta fer-vos arribar els nostres desitjos per aquest estiu, gaudiu molt en família, descanseu, agafeu forces i mireu cap endavant!!

Cliqueu aquí per veure més imatges

PD. També volem agrair a la Leo àvia de l’Hugo V., per les seves elaboracions en feltre que tant han gaudit els infants en el seu joc. D’altres vegades les seves elaboracions han servit per decorar els espais de l’escola.