NARRACIÓ DE L’ERUGUETA GOLUDA

Benvolgudes famílies!

Avui us portem un dels contes que ens agrada explicar als infants a l’escola. En aquesta ocasió tenim una versió que ha fet la Natàlia des de casa seva del conte de l’Erugueta goluda. L’eruga és molt petita però té moltíssima gana. Així que es passa tot el conte menjant, travessant página rera página. Fins que finalment es va transformar, com totes les erugues, en una preciosa papallona.

Cliqueu la imatge per anar al video

L’autor  és  Eric Carle  que va néixer  als Estats Units fill de pares alemanys emigrats i el 1935, quan tenia 6 anys, es va traslladar a Alemanya. L’any1952 va tornar a Nova York, després d’haver estudiat art a Stuttgart a la Staatliche Akademie der Bildenden Künste.

Va crear The very hungry caterpillar (1969) i no va ser fins al 2002 que es va traduir al castellà La pequeña oruga glotona  i al 2007 al català per Anna Duesa i editada per Kókinos, tot i que ha estat traduït en més de 20 idiomes

Vet aquí els contes del Gegant del Pi

I animeu-vos i compartiu! (ebgegantpi@caldesdemontbui.cat)

#SomdelPi

Recordeu que també podeu utilitzar aquest hashtag a les xarxes socials que feu servir per compartir tant amb l’escola com amb les altres  famílies.

L’escola segueix al vostre costat. Si necessiteu ajuda al voltant del desenvolupament dels vostres infants, contacteu: ebgegantpi@caldesdemontbui.cat