L’Oriol proposa jugar amb colors…

Benvolgudes famílies!

Avui l’Oriol Silva Piulats, del grup Elefants ens ha volgut compartir el que han fet a casa. La Neus i el Carles ens expliquen que: “l’Oriol va descobrir el paper de cel·lofana de colors al calaix de les manualitats i de seguida va recordar els filtres de colors que tenen a la classe dels Elefants i amb els que gaudia tant. Així que vam decidir fer-ne la nostra versió casolana…”

Vam agafar:

– Cartró

– Paper de cel·lofana de colors

– Tisores

– Cola

L’Oriol va marcar les formes geomètriques que més li agradaven, el cercle i el quadrat. Vam retallar el cartró i el paper de cel.lofana i els vam enganxar i a jugar!

Per un moment, va tenir la seva classe dels Elefants més a prop i va ser feliç veient el món de tots colors.”

I també ens adjunten aquestes dues fotos perquè veiem com ha quedat:

Moltes gràcies Oriol i família per compartir!

Passeu molt bon cap de setmana, us enviem una forta abraçada en la distància!

I recordeu, animeu-vos i compartiu! (ebgegantpi@caldesdemontbui.cat)

#SomdelPi

Recordeu que també podeu utilitzar aquest hashtag a les xarxes socials que feu servir per compartir tant amb l’escola com amb les demés famílies.

L’escola segueix al vostre costat. Si necessiteu ajuda al voltant del desenvolupament dels vostres infants, contacteu: ebgegantpi@caldesdemontbui.cat