Les famílies veniu a l’escola a explicar contes

Després d’aquest temps de pandèmia sembla que a poc a poc anem recuperant la normalitat i des de l’escola podem acollir-vos a tots vosaltres, les famílies, tal com ens agrada, amb les portes obertes i sense restriccions.

Així doncs, aquest any per St. Jordi, hem pogut recuperar la tradició que ens vingueu a explicar contes als nostres espais. Els contes que expliqueu a les vostres filles i fills, aquells que més els agraden. Només cal mirar les cares dels infants per adonar-nos de la màgia que desperta en ells la narració de petites històries, dels vincles que es creen, dels aprenentatges i la cultura que els transmeten.

cliqueu aquí per veure més imatges

Així que volem donar-vos les gràcies per la vostra col·laboració i esperem que hàgiu gaudit tant com nosaltres. Us esperem l’any vinent.