Les “Caixetes de música”

Us volem explicar una proposta que fem a l’escola i que, en general, agrada molt als infants… es tracta de “Les caixetes de música”. És una proposta que serveix per aprendre moltes cançons i, fins i tot, es treballen conceptes matemàtics de relació i associació, a més d’exercitar la memòria.

Per tot això, avui us proposem que construïu a casa les vostres CAIXETES DE MÚSICA. Es tracta de preparar una panera o caixa (de sabates, per exemple) per posar-hi a dins petites caixetes, bossetes de tela i/o pots que trobeu per casa. A dins de cadascun d’ells s’ha de posar un objecte, foto, imatge, dibuix… relacionat amb la cançó en qüestió. Tot això ho podeu preparar conjuntament amb els vostres fills/es i després jugar-hi.

Agafem una caixeta, la sacsegem a veure què sentim, intentem endevinar què hi ha a dins… després l’obrim, descobrim l’objecte i comencem a cantar la cançó. Podem estar obrint caixetes durant una bona estona, ja que es tracta d’una proposta que agrada molt als nens i nenes, els motiva molt i cada vegada que s’acaba una cançó en demanen més.

A continuació us passem un llistat amb algunes cançons, però penseu que tot s’hi val, si hi ha alguna cançó que agrada molt als vostres infants, convertiu-la en caixeta de música!

(Si cliqueu a sobre del títol de la cançó us redirigirà a un vídeo de Youtube)

Per començar, podeu preparar 4 o 5 caixetes i, posteriorment, anar afegint més cançons. Esperem que passeu una bona estona amb aquesta proposta!

Passeu molt bon cap de setmana, us enviem una forta abraçada en la distància!

I recordeu, animeu-vos i compartiu! (ebgegantpi@caldesdemontbui.cat)

#SomdelPi

Recordeu que també podeu utilitzar aquest hashtag a les xarxes socials que feu servir per compartir tant amb l’escola com amb les demés famílies.

L’escola segueix al vostre costat. Si necessiteu ajuda al voltant del desenvolupament dels vostres infants, contacteu: ebgegantpi@caldesdemontbui.cat