Ja el tenim aquí! Benvingut Tió!

Al llarg del curs a l’escola celebrem les diferents festes tradicionals dins la vida quotidiana dels infants.

Ara que s’apropa Nadal, en el nostre “dia a dia”,  compartim il·lusions, nadales i diferents propostes. Oferim aquests moments donant llibertat a l’infant perquè els visqui amb el seu propi ritme i segons els seus interessos.

El dilluns 13 de desembre el Tió va arribar per sorpresa a la nostra escola!  Com cada dia vam sortir al pati i, només arribar, l’Emma va anar a buscar un tricicle i… sorpresa! Es va trobar al Tió amagat en un raconet, sota el mòdul del tobogan. Contenta i emocionada, l’anava assenyalant i a mesura que s’anaven apropant els companys els explicava el que havia trobat: El Tió, el Tió!

(Cliqueu aquí per veure més imatges)

Després el vam treure de l’amagatall i mentre uns infants seien a sobre, altres l’acariciaven amb cura i d’altres observaven el que estava passant. L’Abril amb una manta el va tapar, deixant-lo ben calentó, perquè semblava que tenia fred!

Va arribar l’hora d’anar a dinar i volíem que estigués al nostre espai. Com que pesava molt per portar-lo a coll vam decidir d’endur-nos-el amb un carretó. Una vegada que van acabar de dinar li van oferir les peles de les mandarines. Devia tenir molta gana perquè quan es van aixecar de la migdiada, els infants van veure que ja no quedava res al plat.

I després d’una setmana tenint-ne cura… han fet cagar el Tió! Ho han fet en petits grups i cada vegada que el picaven, tot cantant la cançó, han anat trobant uns petits dolços per aquest dia tan especial: Monedes de xocolata i galetes!!!

Famílies, que gaudiu molt de les vostres filles i fills en aquestes Festes tan Màgiques!!!