Formació amb Jenny Silvente “Pedagogia dels Ambients”

Tot l’equip d’educadores treballem des de casa per continuar acompanyant als infants i a les famílies en aquesta situació tan excepcional. Alhora seguim reflexionant i aprofundint en temes relacionats amb la petita infància per tal de millorar en el benestar dels infants i en la nostra pràctica diària.

El passat dimecres 29 d’abril moltes companyes  vam seguir  la videoconferència organitzada pel Centre de Recursos Pedagògics del Vallès Oriental 4 sobre Pedagogia dels ambients amb Jenny Silvente.

(Diplomada en Educació Infantil, Postgrau en Psicomotricitat, Master en Investigació en Educación y Master en Neuropsicología educativa. Fundadora del projecte de asesoramient i acompañamiento “Ver Pensar Sentir”. Formada i coneixedora de diferents filosofies educativas como les de Montessori, Reggio Emilia, Waldorf, Pikler, educació viva… Investigadora en l’ámbito de les alternatives a l’escuela i en pedagogies transformadores. Asesora i formadora de mestres i educadors des de 2013 a través de Ver Pensar Sentir i l’Asociació de Mestres Rosa Sensat. Escriptora d’articles educatius i pedagògics per a la reflexió i la divulgació d’una educació transformadora i viva).

Va ser un èxit amb gairebé 210 persones connectades. Aquesta formació ens plantejava reflexionar sobre quin infant, quina escola, quin adult, quins espais volem i com ho organitzem tot a partir de les necessitats dels infants de 0 a 6 anys.

Va ser un plaer escoltar-la i va ser un al.licient per continuar aprofundint en el tema amb tot l’equip.