Fi de curs 2017-2018

El curs ja arriba a la seva fi i les vacances són a tocar.

El passat divendres 22 de juny a l’escola vam fer la festa de fi de curs del 2017-2018.

Ha estat un curs molt enriquidor, ple d’aprenentatges, de fites aconseguides i altres potser no, de moments dolços i bonics i també d’altres més intensos, però que són també del tot necessaris per a créixer i enriquir-nos.

En aquest curs, entre altres, hem encetat el blog de l’escola, s’han organitzat dues “hores respira” per a fer intercanvis amb les famílies, hem gaudit de la participació de les famílies en el mes de la música, i també de les àvies castanyeres que van venir per la Castanyada. Hem celebrat la festa de Nadal amb la visita del patge Reial, la primaveral i relaxada jornada familiar del mes d’abril al pati de l’escola…

I, finalment, la cloenda tan divertida que vam tenir en la festa de fi de curs (festa organitzada també amb l’AMPA), en que es va realitzar el taller de bombolles, els dos concorreguts concursos de pastissos i d’endevina-endevinalla i, sobretot, l’exitosa banda musical “The Horses” formada per pares i mares de l’escola (de l’aula de Cavalls, justament) que va donar pas a la remullada final a la gespa.

Volem agrair especialment a “The Horses” per a fer-nos vibrar amb la seva música i prestar-se a amenitzar la festa tan bé com ho van fer.

Va ser fabulós i des de l’equip del Gegant convidem que això no quedi aquí i engresquem a tots aquells qui vulguin, s’animin a participar en els propers cursos i festes!

En aquesta cloenda del divendres 22 de juny, van tenir un especial protagonisme tots aquells infants i famílies dels grups de 2-3 anys, les aules de Granotes, Cavalls i Elefants, ja que acaben una etapa a l’escola bressol per a iniciar-ne una de nova al segon cicle d’infantil. A tots vosaltres, un petó molt gros, encantades d’haver pogut formar part de les vostres vides i ja sabeu on som… Ens encanten les visites!

La resta d’infants i famílies, desitjar-vos també un gran estiu i donar-vos una forta abraçada!

Gaudiu tots i totes molt d’aquests dies de vacances i aprofiteu al màxim el temps perquè cada dia és especial i cada moment únic. No tingueu pressa per créixer i assaboriu bé cada etapa, us assegurem que val la pena!

Xènia Vila

(clicar la imatge per veure més fotografies)