Festa de Nadal

El primer trimestre ja s’acaba!

Han estat uns primers mesos intensos, amb moltes emocions, i és que estem a principi de curs i, per tant, d’adaptació!

Ara venen uns dies de festa per a passar-los en família i/o amb amics i, abans de fer-ho, perquè no celebrem tot plegat amb la festa de Nadal?

Nens i nenes, famílies, amics i amigues i les persones que formem l’equip de l’escola, ens hem trobat la tarda del divendres al pati de l’escola, per a celebrar la festa de Nadal, organitzada conjuntament entre l’AMPA i l’equip del Gegant.

Un bon berenar, la paradeta de Nadal (amb la venda d’objectes elaborats per mares i pares d’infants de l’escola), el sorteig de paneres (fetes amb les aportacions voluntàries de les famílies) i, sobretot, la visita d’un patge reial que els infants si volen, poden saludar!

Famílies, us desitgem unes bones festes, ens trobem un altre cop al gener!

(clicar per veure més imatges)