Festa de la Primavera

El passat divendres 14 d’abril vam celebrar la ja tradicional Festa de la Primavera a l’escola, on aprofitem per compartir grans moments entre vosaltres, les famílies, i nosaltres, l’escola!

Els espais exteriors es van omplir de racons on poder experimentar amb diferents textures (polsim de mandarina i arròs tenyit de colors); on poder escoltar els contes que ens explicava algun pare atrevit i també gaudir dels instruments de la Mercè; on poder dibuixar amb ceres i pintar-se la cara; i també fer una plantada d’enciams pel nostre hort i per endur-nos a casa.

Tot va estar ben “regat” amb un bon berenar per petits i grans i també hi va haver una venda de llibres i contes de segona mà per poder subvencionar amb els diners de la venda la compra de contes nous per l’escola!

Cliqueu aquí per veure més imatges

Des d’aquí aprofitem per agrair-vos la vostra participació en la festa… l’escola la fem entre tot@s!!!