Ens sentirem molt satisfetes…

El passat dilluns 5 de desembre vam fer la reunió pedagògica del nostre espai on ens vam trobar les famílies i les educadores durant una llarga i bona estona.

La finalitat d’aquesta reunió no era altre que compartir un moment de debat i reflexió amb tots vosaltres on us vam obrir una petita finestra perquè veiéssiu què està passant dins l’escola, i concretament a l’espai DIABLES. Amb l’argumentació de  tota la nostra feina pedagògica i la visualització dels vídeos on els vostres infants eren els protagonistes es va donar peu a què aportéssiu les vostres opinions, dubtes, reflexions… i sobretot ser molt més conscients de la meravella d’aquesta etapa educativa en la qual ens trobem!!!!! Volem agrair-vos, no només la vostra presència sinó el vostre interès per saber molt més, i les vostres ganes de compartir i debatre. I és que entre tots fem la comunitat educativa!!

(si cliqueu aquí veureu més fotos de la reunió i fotos del període d’adaptació)

Ens sentirem molt satisfetes si hem aconseguit transmetre-us que el més important per nosaltres és el benestar dels vostres infants i que vetllem cada dia perquè així sigui.

Ens sentirem molt satisfetes si us ha encuriosit tant o més que a nosaltres l’apassionant món del funcionament del cervell dels vostres infants… segur que us ha quedat clar que a través de l’estima, els límits i la paciència aquest cervell es desenvolupa de manera òptima.(” El cerebro infantil y adolescente. Claves y secretos de la neuroeducación” de Rafa Guerrero. El llibre que us vam recomanar per si voleu aprofundir més)

Ens sentirem molt satisfetes si heu gaudit veient com a través del joc aprenen i això us ha fet més conscients de la importància de no deixar mai de ser nens (malgrat ser adults).

Ens sentirem molt satisfetes si hem sabut crear un espai on us sentiu escoltats i amb la confiança de poder compartir entre tots el nostre dia a dia en comú: els vostres fills/es!!!!

Ens sentirem molt satisfetes si us hem fet conscients de la importància de la nostra etapa educativa (0-3) i que tenim a les nostres mans una gran responsabilitat compartida… això si, si mai teniu dubtes de què és el més important pels vostres fills us tornarem a deixar la capseta que us vam “regalar” al final de la reunió!!!!

“Per educar a un nen/a fa falta tota la tribu

Proverbi africà

Aprofitem per desitjar-vos unes molt bones festes!!!!