ENS RETROBEM

Després d’haver passat uns mesos i d’haver establert una relació de confiança i seguretat, volem centrar-nos en els adults, en les famílies.

Cada família és portadora de la seva cultura, de la seva manera d’entendre l’educació i les relacions personals. Aquesta gran diversitat aporta una gran riquesa al dia a dia. Cal recollir-la i atendre-la.

Des de l’espai GRALLERS hem volgut fomentar aquesta relació mitjançant els àlbums que heu anat creant a través de la imaginació, creativitat i estimació cap al vostre fill/a.

L’experiència ha estat molt bonica, alguns infants t’expliquen a la seva manera qui són les persones que surten a la fotografia. D’altres se’l miren detingudament, però al cap d’una estona s’enyoren. Al llarg d’aquest curs podreu anar ampliant aquest àlbum amb més fotografies si us ve de gust.

Des de l’escola ens agrada molt fomentar aquest vincle de relació tan proper de confiança i seguretat. Aquesta finestra que s’obre a través de les fotografies i les experiències que s’hi reflecteixen, ens acosta a saber i conèixer millor els infants que tenim. A més, ens deixa conèixer els infants en un lloc que no és el de l’espai a l’escola o al pati. D’aquesta manera podem descobrir altres conductes i noves maneres de relacionar-se que poden coincidir o no amb la manera com ho fan a l’escola. Tant en la relació amb els seus companys, com amb els adults que intervenen durant la seva estada a l’espai.

És per això que fomentem també la participació a través de l’AMPA, de les trobades, les festes que són moments que s’aparten del dia a dia i que ens permeten tenir una relació diferent amb els infants i les seves famílies.

Finalment, ens agradaria aprofitar aquest moment per donar la benvinguda al Jaume i a la seva família, esperant que gaudeixin de l’estada a l’escola i que, a través de les seves experiències reflectides a l’àlbum, els puguem conèixer més enllà de l’espai de Grallers.

Cliqueu aquí per veure més imatges