El Carnaval passa per l’escola…

Els darrers dies l’escola s’ha guarnit ben acolorida i divertida, i és que… era Carnaval! Una festa tradicional que ens agrada integrar en el nostre dia a dia, oferint als infants propostes i materials nous i diferents. Han tingut l’oportunitat de guarnir-se amb barrets, mocadors, diademes, ulleres i un munt de complements. També s’han pogut emprovar diferents disfresses, sabates i faldilles, jugar i experimentar amb confeti, serpentines i maquillatge!

Uns dies en què els espais s’han omplert de novetats i els infants, lliurement han pogut experimentar i descobrir aquesta festa al seu ritme. N’hi ha que molt decidits s’han volgut emprovar tot el que trobaven, d’altres han preferit mirar-s’ho des de lluny o potser acostar-s’hi una mica perquè la curiositat els encoratjava. Tots i cadascun d’ells han estat envoltats per aquesta festivitat que ben segur també descobriran amb vosaltres si participeu d’alguna comparsa, us disfresseu en família o aneu a veure la rua.

El Dijous Gras també hem aprofitat per fer un tastet diferent: pa i botifarra blanca. Als infants que per algun motiu de dieta no en podien menjar, els hem ofert embotit de gall d’indi o truita de patates, i així tots han pogut gaudir d’un esmorzar especial.

Els dies vinents, encara que hagi passat la festivitat, molts d’aquests elements es mantindran als espais i es continuaran oferint per experimentar si els infants mostren interès. Cada espai s’adapta a les motivacions que mostren els infants i s’ofereixen les propostes que millor els hi va en cada cas.

Si cliqueu aquí podreu veure totes les fotografies… Esperem que us agradin!