DiEs MàGiCs!!!

Fa molts dies que el Nadal ens embolcalla a tots plegats… arbres decorats i tions als carrers, llums a les finestres i balcons de les cases, música…

L’escola també l’hem decorat una mica aquests dies i hem gaudit de la companyia del Tió! Els infants l’han integrat en el seu dia a dia, cadascú a la seva manera, alguns agafant-lo i abraçant-lo, d’altres se’l miren des de la distància, altres li donen menjar, altres li treuen i se’l mengen ells… Avui que és l’últim dia, l’hem fet cagar i hem tingut un esmorzar especial tots plegats!

I, per acabar aquest primer trimestre amb alegria, a la tarda hem celebrat la Festa de Nadal! L’AMPA i l’equip de l’escola ens hem coordinat per fer un comiat d’allò més animat… Berenar, racó de maquillatge i trenetes, sorteig de paneres, gimcana per trobar Tions amb llanternes… Un munt de propostes molt divertides que ens han fet passar una tarda molt especial!

Si voleu veure imatges de tots aquests dies nadalencs, cliqueu aquí

Ens retrobem el dia 8 de gener. BONES FESTES FAMÍLIES!!!