Dies de novetats i disbauxa…

Aquesta setmana es celebra Carnaval. Com tots i totes sabeu, a l’escola ens agrada poder integrar les festes tradicionals en el dia a dia, oferint als infants la possibilitat d’anar-les coneixent al seu ritme.

Als diferents espais de l’escola els infants han pogut trobar varietat d’elements típics d’aquesta festivitat: barrets, ulleres, mocadors, diademes, disfresses, sabates, faldilles… Alguns han tingut moltes ganes d’emprovar-s’ho tot i d’altres han preferit observar als companys o agafar-los per esbrinar què són i per a què poden servir. També han pogut jugar i experimentar amb confeti, serpentines i maquillatge!

El Dijous Gras hem aprofitat per fer un tastet de pa i botifarra blanca a mig matí. Als infants que, per motius de dieta no en podien menjar, els hem ofert embotit de gall d’indi i, d’aquesta manera, tots plegats hem gaudit d’un esmorzar especial.

Els propers dies encara ens acompanyaran aquests elements carnavalescs i els infants aniran descobrint moltes coses, també amb vosaltres, si veuen als germans grans disfressar-se, us disfresseu en família o aneu a veure la rua.

Us deixem un recull de fotos d’aquests dies… Esperem que us agradin!