Des de l’ESPAI TABALERS…

Hola Famílies!!

Des de l’Espai de Tabalers us volem donar de nou la benvinguda a l’escola i agrair-vos una vegada més la confiança que heu posat en nosaltres, per deixar-nos el vostre tresor més preuat.

Aviat farà un mes que les vostres filles i fills van començar a venir a l’escola per primera vegada i, com heu anat veient, de mica en mica s’han anat situant en aquest nou espai, amb uns adults i uns companys fins ara desconeguts.

Tota aquesta adaptació necessita d’un procés, d’un temps que vosaltres heu anat respectant i això ha repercutit en el benestar dels vostres infants. Moltes gràcies!

En aquest procés tot@s hi estem implicats: infants, família i escola i, estem ben convençudes, perquè així ja ens ho heu demostrat, que ens espera un gran curs, on la felicitat dels més petits és el més important.

Ben aviat us donarem més detalls de com va l’adaptació. Avui us volem explicar qui estem a l’Espai Tabalers. Són 10 infants nascuts entre l’abril i l’agost de 2020 que per primera vegada han començat aquesta nova aventura:  la Nora, el David,  la Isona, el Marc, la Martina D., el Thiago, la Leire, el Víctor, la Martina B. i la Tanit, i companyant-los estem l’Anabel i la Núria.

Benvinguts!!!

Cliqueu aquí per veure les imatges