Comiat Espai Diables

Hola famílies,

Sembla que va ser ahir i el curs ja s’acaba!!!

Ens agradaria acomiadar-nos de vosaltres amb la cançó “El Petit Princep” , del Musical de Manu Guix:

El Petit Príncep

(…)

Aquesta és la història d’un príncep

petit que és més gran del que esperes.

(…..)

Diu el que pensa tal com raja no li fa por res

Ha conegut mons llunyers viatjant per l’univers.

Sempre endavant, va preguntant

Ell vol entendre aquest món, sovint, tan complicat.

I aprenent dels seus amics

(I aprenent dels seus amics)

Va sentir les emocions

(Va sentir les emocions)

Atenció que els llums s’apaguen i comença la funció.

I el Petit Príncep volant va descobrint el món

I fa nous amics a ritme de cançons

I no li agraden gaire les persones grans

Perquè sovint obliden el què és important.

Només s’hi veu bé amb el cor

Els ulls no veuen l’essencial.

No hi ha ningú en el món així d’especial.

És el Petit Príncep.

Ha sigut un dels “hits” de l’espai Diables, amb aquesta cançó petits i grans hem cantat, saltat, ballat , rigut i compartit molts i bons moments.

Llegint la lletra ens n’adonem que hi apareixen aspectes bàsics de la vida dels infants : descobrir el món, entendre’l, fer amics a ritme de cançons, aprendre dels amics, sentir emocions…

Aquesta cançó comença dient “ Aquesta és la història d’un príncep petit que és més gran del que esperes.”

De ben segur que les experiències viscudes a l’escola formaran part de la història dels petits i petites , que són els vostres fills i les vostres filles . I la de tots nosaltres.

I acaba dient : “No hi ha ningú en el món així d’especial . És el petit Príncep. És el Pau, la Júlia, la Mia, el Guillem, el Martí, la Gisel.la, el Yannick, el Kin, la Laia, l’Adrià, l’Aniol i l’Imran.

Desitjar-vos a vosaltres petites i petits bona sort. Que conserveu la curiositat per tot el que us envolta, les ganes de saber, la il.lusió, l’esponanietat, la naturalitat, les rialles, les ganes de cantar i ballar … i que sigueu molt feliços en aquesta nova etapa que us espera !!!

Famílies gràcies per la confiança que ens heu fet des del primer dia. I moltes gràcies per la vostra col.laboració i participació, sense vosaltres l’escola no seria possible.

Bon estiu, salut i fins sempre!!!!

Magdalena i Pepi