Comiat Espai Castellers

Estimades famílies!

Ha arribat el moment de tancar una etapa i acomiadar-nos. Ara ja fa tres anys molts de vosaltres ens vàreu portar a l’escola les vostres filles i fills per primera vegada…eren tant petits! D’altres ho vàreu fer el curs passat, un curs marcat pel confinament que ens va fer canviar la nostra mirada i els nostres plans! I amb els que us heu estrenat aquest any hem fet el grup una mica més gran!!

Volem agrair-vos la confiança que ens heu donat per deixar-nos el tresor més preuat de les vostres vides.

Nosaltres hem estat molt felices d’anar veient com creixien tot acompanyant-los, amb vosaltres, en aquest intens i meravellós camí dels 0 als 3 anys:

• Gaudint de cada moment del “dia a dia”…del plaer de les petites-grans coses que els fan somriure, que els sorprenen o espanten i de les que els fan enfadar i també entristir. En definitiva, deixant fluir tot un món d’emocions al qual hem procurat posar-hi les paraules adequades.
  • Assaborint cada descoberta nova i els seus progressos en ser i fer-se cada vegada una mica més autònoms.
  • Fascinant-nos al veure’ls relacionar-se entre ells, jugat junts, compartint i arribant a acords, veure com es cuiden i es consolen…com s’estimen!!

Nosaltres, des de l’escola hem vetllat per oferir-los el temps que necessitaven, un espai amable i unes propostes seductores i sobretot la nostra presència amorosa que els acompanyés a cada moment perquè…

“L’essencial és que l’infant descobreixi les coses per ell mateix. Tot el que obtingui a través de la seva pròpia experiència li proporcionarà un saber molt diferent d’aquell que aconsegueixi quan se li donen les respostes”

Emmy Pikler

Cliqueu aquí per veure més imatges

(A les imatges trobareu una carpeta d’emocions on hem volgut documentar tot aquell món d’emocions presents al nostre dia a dia de l’escola, una carpeta de jocs d’aigua i llanes cardades on veureu les diferents propostes refrescants que hem fet durant aquest últim mes i per últim una carpeta amb imatges de les sessions de música i contes amb la Mercè)

Que gaudiu molt de l’estiu i una molt bona entrada a la nova etapa de vida que començareu!!!!

Núria i Susanna