Comença la roda de visites a les escoles de bressol

El passat 12 de novembre va començar el curs 2019-2020 per la Xarxa 0-6, la qual va celebrar a finals del curs passat el seu 10’e aniversari a Caldes de Montbui

El col·lectiu format per professionals de l’educació infantil de 0-3 i de 3-6 anys i famílies calderines van reunir-se, per primera vegada aquest curs, a l’Escola de Bressol Municipal El Gegant del Pi amb el propòsit de visitar les instal·lacions i condicions que ofereix el centre, a més d’inaugurar, així, la roda de visites que es realitzaran a la resta de centres que imparteixen 1r i 2n cicle d’educació infantil a Caldes.

A la trobada hi van assistir mestres i educadores de diferents escoles, així com el regidor d’Educació, en Josep Busquets. La directora del centre, Xènia Vila, i l’educadora Bestabé Soto van fer d’amfitriones tot mostrant al grup els diferents espais de l’escola. La visita va acabar amb una reunió on es van exposar observacions i afirmacions de pedagogia, dels espais i de l’organització del centre, El Gegant del Pi.

Aquestes trobades serveixen a la Xarxa 0-6 per emfatitzar i treballar pel benestar dels alumnes i de les seves famílies, oferint l’oportunitat de conèixer el terreny i l’ambient on els infants passen moltes hores al dia. Al cap i a la fi, és als centres d’educació infantil on els menuts inicien el procés educatiu i de socialització més enllà de l’entorn familiar. I per aquest motiu, la Xarxa 0-6 procura establir vincles entre escola i família, així com crear una cultura d’infància al municipi.