Celebrem la Castanyada!

Tot i que no ho sembla, estem en plena tardor… encara tenim alguns dies de calor i algun mosquit despistat que revoloteja però tots tenim ganes de que comenci a fer una mica de fred, que caiguin les fulles dels arbres, que els colors ataronjats, vermellosos i groguencs ens envoltin… oi que si?

I, com no… de celebrar la festa per excel·lència d’aquesta època de l’any: LA CASTANYADA! Fa uns dies que tots aquests elements típics de la tardor han començat a aparèixer per diversos racons de l’escola: fulles, carbasses, moniatos, pinyes, glans… i sembla que ja ens estem endinsant en autèntics dies de tardor.

I aquesta setmana hem celebrat la Castanyada a l’escola, a la nostra manera, integrant-la en la nostra rutina del dia a dia. Hem rebut la visita de 4 àvies castanyeres que han ajudat a preparar les paperines de castanyes i els moniatos, omplint bé el seu cistell i els han portat als grups d’infants de l’escola. Cada grup, al seu ritme, a dins del seu espai o a l’exterior, ha gaudit d’un matí una mica diferent i un tastet ben típic de castanyes i moniatos.

Volem donar les gràcies a les àvies que han compartit amb totes i tots nosaltres aquest dia de celebració, hem passat un matí molt agradable!

Aquí us deixem unes quantes imatges… esperem que us agradin!