Cap al Nadal

A l’espai Enxanetes els infants just comencen a descobrir tot el que els envolta, bé, just comencen a descobrir-se a si mateixos, el seu cos, les seves capacitats, els objectes diferenciats d’ells mateixos… es diu ràpid però la feinada que es fa és immensa!

Per tot això, en aquest grup no té massa sentit afegir activitats que els infants no poden encara concebre o arribar a donar una mica de significat, i per això a l’escola no caguem el tió com fan la resta de grups.

De totes maneres, no fer unes activitats concretes és independent de que l’entorn s’empapi d’un ambient determinat i, ara que s’apropen les festes, aquest sigui nadalenc.

Així doncs, al nostre espai aquests dies hem comptat també amb un Tió al que mica en mica els infants s’hi han anat familiaritzant.

El primer dia no va ser massa acollit: tot eren mirades de reüll i a certa distància, fins ja els últims dies, que revolcaven el Tió i hi practicaven les enfilades que estan a l’ordre del dia ara al grup!

A les sessions de música, la Mercè ens va deleitar amb alguna peça musical nadalenca i instruments per acompanyar-la. Instruments que també hem gaudit aquests dies a l’espai.

També hem fet un tast de neules i l’últim àpat d’aquest 2020 a l’escola ha estat ben tradicional per als que mengen sencer, la sopa de galets i el pollastre amb prunes i orellanes!

Després de la festa virtual del divendres a la tarda, el dilluns acabem ja el trimestre marxant uns dies de vacances… i potser a la tornada trobem alguna sorpresa gràcies a tots vosaltres amb la participació econòmica amb l’AMPA!

Famílies, desitgem que gaudiu molt d’aquests dies de festa i que tingueu una gran entrada d’any!

clicar per veure més imatges