“Cal millorar l’atenció a la petita infància”

A partir d’avui comencen uns dies de vaga en el sector educatiu.

Volem fer ressò  amb aquesta frase de l’Aina Cabau, que encapçala el nostre article, sobre la importància de la nostra etapa educativa i totes les mancances amb les que ens trobem amb el nostre dia a dia des de fa molt de temps.  I que van en augment a mesura que el Departament D’educació va prenent decisions sense tenir gens en compte a tots els professionals que estem donant vida a les escoles.

Volem reivindicar la nostra disconformitat amb totes les mesures que s’estan prenent i sobretot  fer evident, una vegada més, que la nostra etapa educativa no és té en compte… ens sentim una etapa educativa invisible!!! Tenim molts motius per estar enfadades i reclamar que se’ns tingui en compte :

• Ràtios abusives
  • Manca de recursos humans
  • Falta d’acompanyament i suport necessari pels infants amb NEE
  • No es cobreixen les baixes des del primer dia
  • I per rematar, la proposta de nou calendari escolar ens empitjora encara més la situació deixant-nos sense temps material per poder atendre a les famílies de manera individual, per les entrevistes inicials, preparar materials i espais…

Us deixem l’enllaç a l’article de l’Aina Cabau on explica molt bé la nostra realitat, la realitat del 0-3, una realitat que cal fer visible:

Cal millorar l’atenció a la petita infància