BENVINGUTS I BENVINGUDES!

Estimades famílies, des d’aquest petit racó del blog, us volem donar la benvinguda a l’Escola Bressol El Gegant del Pi!

En primer lloc, ens presentarem. El grup està format per 10 infants: l’Abril, l’Aitana, el Dylan, l’Emma, la Gabriela, el Gabriel, el Guim, la Jana, el Martí i el Tomeu. Amb ells, estem la Mamen, la Natalia i l’Anabel. Alguns i algunes ja fa uns dies que venim a l’escola, d’altres, tot just us acabeu d’incorporar.

Encara ens trobem en període d’adaptació, i és que no tots els infants se senten a gust en el mateix moment, ni de la mateixa manera. Cada persona necessita el seu procés i, sobretot, el seu temps. Des de l’escola, acollim i respectem totes les emocions i sentiments que manifesten els infants, ja que ajuden a comprendre com estan vivint aquesta realitat.

Alhora, anem compartint sensacions, incerteses i inquietuds. Som plenament conscients que, per vosaltres, tampoc és senzill.

Sabem que serà un curs diferent, que ens trobarem amb situacions inesperades, però també hi haurà lloc per noves descobertes, per experimentar, per créixer.

De mica en mica, anirem teixim vincles i relacions de confiança. Però, per ara, hem de viure des de la serenor i la certesa que aquest procés d’adaptació és el pas previ a una estada a l’escola tranquil·la, calmada i molt segura.