BENVINGUTS A L’ESPAI GRALLERS

A l’espai Grallers de l’escola aquest curs trobareu a l’Aina, el Dario, el Mohamad, la Danae, el Riu, el Dídac, la Júlia, el Naïm, l’Andrei, el Max, el Kim i el Martí. Infants nascuts entre setembre i desembre de just un any enrere, el 2022. Gairebé són els més petits de l’escola, tan sols tenen el grup d’Enxanetes al darrere.

Acompanyant-los hi som des de setembre la Magdalena i la Xènia i, a partir de mitjan octubre, l’Anna substituirà a la Xènia.

Cliqueu aquí per veure més imatges

En aquest primer mes han estat molts els aprenentatges adquirits, sobretot emocionals i és que per tots i totes ha estat un moment dur i difícil.

El fet de començar l’escola suposa un moment que no es pot menystenir i sobretot en aquestes edats, en què acostuma a ser el primer cop que es viu la separació i que apareixen sentiments complicats de gestionar, com pot ser la sensació d’abandonament o, fins i tot, de soledat (tot i estar acompanyats d’adults i altres infants… però que s’aniran coneixent de mica en mica!).

A les famílies, tot i la il·lusió i confiança amb l’escola, viure aquesta angoixa del vostre infant, també us ha resultat complicat, però el temps que els hi heu donat, l’optimisme i comprensió que els heu transmès ha ajudat també a què els infants anessin entenent aquesta nova rutina i que de mica en mica en comencin a gaudir… això sí, cadascú al seu ritme i temps.

Acompanyem aquestes quatre ratlles de benvinguda amb alguna foto d’aquests primers dies. No n’hem pogut fer masses (i quan hem pogut, no sempre estaven tot@s els infants), ni tampoc en són massa significatives, i és que clarament això, ara, quedava en segon terme.