Benvinguda Enxanetes

Hola famílies!

Us donem la benvinguda a l’EBM Gegant del Pi!

Per començar voldriem agrair-vos la confiança que ens heu donat per deixar-nos compartir amb vosaltres aquesta etapa tan important de la vida dels vostres fills.

Som a l’espai Enxanetes on es troben els més menuts de l’escola. De moment són el Roger, l’Arnau i el Nil(nascuts entre gener i març d’aquest 2020), i els acompanyem la Betsa i la Xènia.

Just fa unes setmanes que hem començat l’escola i tenim per endavant tot un curs ple d’emocions, de noves descobertes, d’aprenentatges,…on podrem gaudir tant infants com adults d’experiències engrescadores que a tots ens ajudaran a créixer una mica més com a persones.

De moment sembla que tant el Roger, l’Arnau com en Nil es troben bé en el nou espai i tots i totes anem adaptant-nos a la nova rutina i situació.

Estem ben segures que amb la col-laboració de tots i totes, família, infants i escola, aconseguirem la nostra màxima fita: que els infants siguin d’allò més feliços!

Betsa i Xènia