Benvinguda Diables!!

Hola famílies!

Us donem la benvinguda a l’Escola Bressol  Gegant del Pi i en especial a l’espai Diables!!!!

El grup està format per 12 infants:  la Júlia,  el Pau,  el Guillem, la Laia, el Martí, el Yannick , que ja venien a l’escola el curs passat;  el Kin, la Gisel.la, la Mia , l’Adrià, l’Aniol i l’Imran que hi venen per primera vegada. I acompanyant-los en el dia a dia  la Magdalena i la Pepi.

Ja han passant unes setmanes des de l’inici de curs i de mica en mica anem agafant el ritme. Temps que hem necessitat i que encara necessitem petits i grans per: anar-nos coneixent i agafant confiança, per conèixer els companys i companyes, els espais, per aprendre a compartir els adults, els espais, els objectes, per aprendre a separar-nos dels de casa, fet pel que sembla, i és del tot comprensible, és el que s’està fent més difícil.

Sembla que els plors i la timidesa , l’enyorança , l’observació de tot i de tothom des d’una certa distància dels primers dies , ha anat deixant pas als somriures, les rialles i a les ganes de jugar, de descobrir els que els envolta, a relacionar-se entre ells, a cantar i a ballar…

Dir-vos que tot i les circumstàncies d’aquest curs: mascareta ,  el bon dia acompanyat del “pi-pip” del  termòmetre, l’adaptació a l’exterior … l’essència dels infants és la mateixa de sempre: el plaer de jugar , la curiositat per tot el que els envolta, el viure l’ara i l’aquí, la intensitat de les seves emocions…. I això fa més fàcil i engrescadora la nostra tasca.

Tenim per endavant un curs per compartir junts, petits i grans, un munt d’experiències, emocions, descobertes, aprenentatges…que de ben segur de totes elles n’aprendrem molt.

Estem ben segures que amb la col.laboració de tots: família , infants i escola, aconseguirem el nostre màxim objectiu: que les nenes i els nens siguin d’allò més feliços!!!

Donar-vos les gràcies per la confiança que esteu fent a l’escola !!