Atenent al que ens envolta

Des de l’escola sempre hem dit que els espais exteriors són espais d’aprenentatge, de salut i contacte amb la natura. Espais diferents també per seguir relacionant-se entre infants i educadores.

Al Gegant del pi podem gaudir d’uns espais exteriors amb molta diversitat: plantes, sorra, aigua, troncs, pedres, materials psicomotrius…

És un ventall de possibilitats d’exploració i experimentació.

Aquests darrers dies i amb l’arribada de la primavera tots els espais exteriors han fet una gran transformació (i els infants n’han estat testimoni). Les plantes s’han fet més altes i verdes i, el més curiós, és que hem pogut veure diferents animalons: formigues, vespes, cucs de terra, etc. A vegades, si fem una mica de silenci, s’escolten piular els ocells des de l’espai de dins, a Diables. Ha estat un enriquidor descobriment.

La setmana passada vàrem voler veure tots aquests canvis amb una altra perspectiva  i des d’una altra mirada. Així doncs, carregats i carregades amb lupes i binocles, vàrem anar al pati a veure què podíem trobar d’interessant.

Cliqueu aquí per veure més imatges

Es van observar diverses coses curioses com que les formigues es veuen molt més grans, les mores que cauen de les moreres tenien un aspecte ben diferent i també miràvem de ben a prop a nosaltres mateixos i als companys/es: els ulls, el nas, la roba que portàvem posada, etc.

Sembla que els infants van gaudir de l’experiència que va ser ben intensa.