Compartint l’Art de parlar

Divendres vam fer una trobada a la nostra escola amb companys/es de CFA Les Bernardes de Salt, CFA Girona i CFA Maria Verdaguer de Figueres per a presentar el Programa L’Art de parlar. Els últims tres anys hem format part d’aquest programa i ara som centre d’innovació educativa. Consisteix a comentar en grup obres d’art aplicant les estratègies de pensament visual, amb l’objectiu principal de millorar la competència comunicativa de l’alumnat. Amb l’ajuda de la Marina de Figueres, que també participa en el programa, vam explicar la metodologia i vam fer dues pràctiques.

Vam gaudir amb les converses i amb l’art. Esperem compartir el que sabem, continuar aprenent i col·laborar en un futur proper.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *