unio logos

Clica a sobre la imatge per a veure la informació sobre el Fons social Europeu

SETMANA DE LA SALUT

• De l’11 al 15 de març, organitzarem a l’escola la Setmana de la Salut

El tema d’aquest any serà “Els primers auxilis i cures bàsiques”

• La programació d’activitats de salut adreçada als alumnes dels cursos d’alfabetització:
    • 1a xerrada: 20 de desembre “Aprofundiment en nutrició” (Karuna sánchez / Anna Bonmatí)
    • 2a xerrada: 17 de gener “Com conviure amb l’adolescència dels fills. (Neus Ferrés, psicòloga)
    • 3a xerrada: 28 de Febrer “Dubtes ginecològics” (Mas Casals, llevadora)
    • 4a xerrada: 21 de març “Viure les emocions” (Dolors Corominas / Karuna Sánchez)
    • 5a xerrada: 11 d’abril “Sortida exterior” (Fatiha Benharref / Karuna Sánchez / Elena Olabarrieta)

Xerrades EFEC Adults

El nostre centre organitza pels alumnes de GES i CAM, tres tallers d’economia financera:

• Administrant els teus diners: gestió del pressupost personal
  • Endeutar-se? Amb seny!: Com evitar el sobreendeutament i com conèixer els productes de crèdit.
  • Els impostos i tu. Per a què serveixen els diferents tipus d’impostos i les conseqüències del frau.

Els tallers es realitzaran els dies 25 de març i 1 d’abril

Aquests tallers són impartits per voluntaris del sector financer.

Nouvinguts als Castellers de Salt

A Salt, la colla castellera dels Marrecs fa tallers on ensenyen a fer castells als nouvinguts. L’any passat es va fer una prova pilot en diverses poblacions amb un alt índex d’immigració, i gràcies a la bona acollida que va tenir, aquest any s’ha estès a més pobles.

Participació a l’EXPOJOVE 2018

El centre CFA Bernardes va convidar els alumnes que aquest curs acaben el GES2 i també els alumnes de CAM a assistir el passat divendres 13 d’abril a la nova edició d’ExpoJove 2018 que va tenir lloc al Palau de Fires de Girona des l’11 al 14 d’abril del 2018. L’Expojove és l’escenari per excel·lència de la formació i l’ocupació juvenil de Girona que persegueix un objectiu únic i fonamental: orientar als joves en la presa de decisions de cara a la seva formació i al seu futur laboral. Així mateix el saló també estava enfocat a pares i professionals de l’educació interessats en actualitzar-se en temes d’ensenyament, sortides professionals i xarxes socials.
Des de les tutories es van convocar els alumnes a les 9.30hores davant l’entrada principal del Palau de Fires ja que s’havia sol·licitat a les 10.00 hores una xerrada informativa sobre “I després de l’ESO, què?” amb els tècnics de joventut del Consell Comarcal del Gironès. I un cop es va acabar la xerrada els alumnes i docents van seguir l’itinerari recomanat a la xerrada segons si els alumnes estaven interessats en els cicles formatius, estudis superiors, idiomes, acadèmies, serveis i institucions.

Atenció!!

El proper dia 21 de Desembre per motiu de les eleccions al Parlament de Catalunya, el Departament de Ensenyament ha declarat dia no lectiu i per tant l’escola romandrà tancada.

Participació a LES VEUS DE SALT

El dijous 14 de desembre a les 8h del vespre al Canal Centre d’Arts Escèniques tindrà lloc el Recital de Poemes amb Interludis Musicals: LES VEUS DE SALT.

Es llegiran poemes de llengües diverses en la seva versió original i en la traducció al català i poemes catalans traduïts a altres llengües.

L’acte serà presentat pel periodista i escriptor Rafel Nadal i els interludis musicals aniran a càrrec de Tom Hagan.

Càritas Salt, el Consorci per a la Normalització Lingüística i l’Escola d’Adults Les Bernardes unim esforços en aquest acte de reconeixement mutu a les diferents cultures i llengües que conviuen Salt.