Formació Instrumental

El programa de Formació instrumental proporciona la base necessària perquè els/les alumnes puguin cursar després amb garanties el Graduat en Educació Secundària Obligatòria (GESO) i afavoreix la seva integració social i laboral.

Aquests estudis consten de 4 nivells: FI1, 2, 3 i 4. En el moment de la preinscripció es fa una entrevista i una prova per veure quin nivell li correspon cursar a cada alumne/a.

En superar aquests estudis s’obté el certificat de formació instrumental. També l’assoliment d’un nivell A2 del MECR en català i castellà i un coneixement equivalent al nivell de COMPETIC inicial.

Aquí podeu consultar la fitxa del Programa.

En el nostre centre es pot cursar Formació Instrumental 4 (FI4), el darrer nivell, que permet obtenir el certificat i obre la porta a continuar estudiant el GESO.

El curs de FI4 té una durada de 280h, que es reparteixen en 8h a la setmana, de setembre a la primera setmana de juny.