PROGRAMA D’INNOVACIÓ EDUCATIVA: “L’ART DE PARLAR” (VTS)

L’objectiu principal del programa és millorar la competència comunicativa de l’alumnat i en especial la competència oral.

El professorat fa el curs que pretén realitzar una immersió en les principals Estratègies de Pensament Visual, i aplica la metodologia al centre progressivament.

Com a resultats: aquesta metodologia presenta uns avantatges molt clars per a un centre com el CFA Nou: S’adapta perfectament al nivell i a la diversitat de l’alumnat, es pot anar introduint de manera progressiva i afavoreix la confiança i l’autoestima dels alumnes.

Millora la competència comunicativa de l’alumnat dins el marc de la competència global.

Hem contactat amb el Museu d’Art de Girona per a fer-hi alguna de les  pràctiques.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *