El nostre alumnat visita la badia dels Alfacs

CDADELTAEBRE

Ahir l’alumnat dels PFI Auxiliar de Vivers i Jardineria, PFI Auxiliar en Imatge Personal: perruqueria i estètica i de GES (Graduat en Educació Secundària), vam fer una activitat al Camp d’Aprenentatge del Delta de l’Ebre, situat a La Ràpita.

L’activitat que vam realitzar va ser “Què menja el musclo?”, aquesta consisteix en la sortida en caiacs per la badia dels Alfacs per observar les muscleres, agafar mostres de plàncton i mesurar la profunditat i la transparència en diferents punts de la badia.

També es van dur a terme xerrades i un taller d’observació del plàncton al microscopi, identificació dels tipus d’organismes i deducció de la seva funció en la xarxa tròfica de la badia, relacionant-ho amb el cultiu de musclos, tot això reflexionant sobre la importància de la conservació del medi marí.

Gràcies a aquesta activitat, els i les joves van poder veure de quina manera es cultiven els musclos al Delta i també entendre la badia i el litoral com a ecosistema, conèixer les relacions tròfiques que s’hi fan i la seva productivitat biològica i pesquera. Va ser una experiència molt enriquidora.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *