Tasques de manteniment per part de l’alumnat del PFI d’auxiliar de Vivers i Jardineria

L’alumnat que està cursant el PFI d’auxiliar de Vivers i Jardins va iniciar el curs aprenent a utilitzar la desbrossadora al Parc dels Xiribecs d’Amposta gràcies a El 7 d’Astres que els va ensenyar el funcionament. Durant aquests mesos l’alumnat ha dut a terme tasques de manteniment al Seminari de Tortosa i a l’Escola Consol Ferré d’Amposta, i a més, han vestit les jardineres de Sant Jaume d’Enveja amb flors cyclamen.

Es tracta d’activitats que integren el servei a la comunitat amb l’aprenentatge de continguts, competències, habilitats i valors.

Per tal que l’alumnat aprengui les varietats de plantes que poden trobar al mercat i quin manteniment necessiten, com també per conèixer els accessoris de què poden disposar per a la realització de les tasques de jardineria, també es realitzen visites a empreses de venda de plantes, accessoris i complements de jardí.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *