Segona edició del BLA, BLA, BLA…CFA!

El CFA Girona engega la segona edició del BLA, BLA, BLA…CFA!, activitat emmarcada dins el projecte Erasmus “La Llengua és T-R-A-N-S-V-E-R-S-A-L”. Aquest pretén, mitjançant grups d’ intercanvi i voluntariat lingüístic, millorar les habilitats orals en català, castellà, francès i anglès de l’alumnat participant. De moment, s’han consolidat 8 grups lingüístics amb alumnat de nacionalitats diverses i amb coneixements d’alguna o algunes de les 4 llengües impartides al centre. No obstant això, l’equip blabla continuarà treballant per ampliar el nombre de grups lingüístics.

Abert/Berta ens visita (obra de teatre A tempo)

El passat dimecres 6 de novembre l’entitat “A Tempo, Arts i Formació” ens va oferir l’obra Albert/Berta. A continuació teniu la recensió que varen fer els i les alumnes de GES:

“No vam saber fins al final que l’obra era una obra i que l’Albert no era l’Albert. L’actriu feia molt creïble el personatge i ens va fer empatitzar. Entre l’obra i el feedback posterior, va fer una bona feina d’educació emocional per a les assistents. En no tractar-se d’un tema que se’n parli cada dia, la gent no està informada i va servir per a conèixer la situació i fer veure la realitat de la diversitat de gènere existent.”

Aprèn llengües amb Bla Bla Bla…CFA

El CFA Girona realitza per segon any consecutiu l’activitat Bla Bla Bla… CFA, que promou l’aprenentatge oral de les llengües que s’estudien a la nostra escola: el català, el castellà, el francès i l’anglès.

Obert a tot l’alumnat del centre, us podeu inscriure en  el següent enllaç:

Enllaç inscripció

L’escola participa a la marxa pels drets de les persones migrants: Caminem Junts!

El passat diumenge 29 de setembre, Càrites va organitzar la marxa pels drets de les persones migrants: Caminem Junts!

Va ser un recorregut de 5 km que va començar al Parc Central de la ciutat i va acabar a la Plaça del vi amb actuacions musicals.

Aquesta marxa internacional vol promoure oportunitats per tal que migrants i comunitats compartim històries amb l, objectiu d, enfortir vincles.

El CFA Girona hi va participar i alguns alumnes van explicar les seves experiències personals.

Gràcies El Mahdi, Sohaila i Issatou!