L’escola participa en el Dia Internacional de la Ciutat Educadora

Girona va celebrar el Dia Internacional de la Ciutat Educadora. L’acte va tenir lloc el 30 de novembre, a les 19.15 h, al Centre Cultural La Mercè.
En el marc de l’acte, es va fer un reconeixement al compromís de la ciutat en l’alfabetització de les persones adultes i a totes aquelles entitats que duen a terme projectes dedicats a aquesta finalitat.
En nom del CFA Girona, la Ma. Eugènia Mascort va llegir unes frases de Galeano sobre Freire. Hi va haver també una actuació del Cor Geriona i altres parlaments, com per exemple, el d’unes  alumnes del Centre Cívic del Sector Est que van explicar la seva experiència alfabetitzadora.
L’alcaldessa, Marta Madrenas, va tancar  l’acte amb la lectura de la Declaració de les Ciutats Educadores, un text elaborat des de l’Associació Internacional de Ciutats Educadores (AICE) i que es  va llegir a totes les ciutats adherides a l’entitat.

Eleccions al Consell Escolar de Centre

El proper 28 de novembre hi ha les Eleccions del Sector Alumnat al Consell Escolar de Centre.
La taula de votació estarà tant al matí com a la tarda. La vostra participació és important!

Sortida de Dones a la Maternitat d’Elna

El proper 30 de novembre el grup de GES 2 del Sector Est i la Xarxa de Dones aniran a fer una visita a la Maternitat d’Elna.

Des de l’escola esperem que la sortida sigui molt productiva i que s’ho passin molt bé.

Acte Inaugural Curs 2018-2019

El CFA Girona – Escola d’Adults va inaugurar el curs 18/19 el passat dimecres, 24 d’octubre.
La jornada va constar de dues parts, al matí, a la Biblioteca Carles Rahola, la filòloga i gestora de comunicació digital de la UdG, Meius Ferrés, va pronunciar la Lliçó Inaugural titulada “L’aprenentatge al s. XXI: reptes i oportunitats”. També hi van intervenir alumnes i exalumnes explicant les seves experiències al centre i Montse Bassa, membre de l’Associació Catalana pels Drets Civils i germana de Dolors Bassa.
A la tarda, l’acte va continuar d’una manera més lúdica a la Sala La Planeta amb parlaments de més alumnat, el monòleg de Narcís Serra, professor del CFA, i va finalitzar amb la divertida actuació del conegut clown, mim, actor polifacètic, showman, cantant i pillastre (com ell mateix es defineix), Marcel Tomàs.

A continuació teniu les intervencions de tres alumnes en l’acte de la tarda:

Angela, Patricia i Ada de l’Escola d’Adults de Girona from pepcaba on Vimeo.

I la intervenció del nostre estimat mestre, Narcís Serra:

En Narcís es jubila from pepcaba on Vimeo.

Fins i tot, la notícia es va recollir a TV Girona:

(a partir del minut 8:10)