Sessió de l’art de parlar amb el grup d’Anglès 3 (Curs 21-22)

Aquest passat dilluns 21 de febrer l’alumnat d’Anglès 3 va realitzar una nova sessió del projecte l’Art de Parlar. És el nostre tercer any i en el qual acabarem d’implantar el VTS (Visual Thinking Strategies) dins el currículum d’aprenentatge de les llengües (català, castellà i anglès).

En aquest cas vam realitzar una sessió molt novedosa, donat que consistia en un intercanvi de modelatge i coaching amb professorat del CFA de Tarragona.

Les obres treballades van ser:

“My parents” David Hockney, 1977

“Miseria humana” Leo Van Haken, 1890

Una experiència molt enriquidora tant per l’alumnat com per al professorat, i que ens ha permès seguir aprenent i practicant la vessant de la comunicació oral, a la vegada que ens permetrà configurar una xarxa VTS LAP de col·laboració amb altres centres.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *