Informàtica (COMPETIC)

Els ensenyaments d’informàtica tenen com objectiu facilitar l’adquisició de la competència digital, entesa com la combinació de coneixements, habilitats i actituds en l’àmbit de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) per desenvolupar-se en la societat actual. S’imparteixen en quatre nivells: COMPETIC Inicial, 1, 2 i 3 (el nivell 3 s’ofereix en la modalitat semipresencial).

Competic InicialEl nivell inicial d’informàtica (COMPETIC inicial) s’adreça a les persones adultes que volen assolir un domini bàsic de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC).

Enllaç oficial del curs de COMPETIC INICIAL

Fitxa de l’estudi de COMPETIC INICIAL (pdf)

Competic 1, 2 i 3Els diferents nivells usuari d’informàtica (COMPETIC 1, 2 i 3) van adreçats a persones que tenen uns coneixements bàsics del funcionament de l’ordinador, del tractament de textos, de l’ús del correu electrònic i de la cerca d’informació per Internet, el civisme digital, full de càlcul i tractament de la imatge i el so.

COMPETIC 1:

Enllaç oficial del curs de COMPETIC 1

Fitxa de l’estudi de COMPETIC 1 (pdf)

COMPETIC 2:

Enllaç oficial del curs de COMPETIC 2

Fitxa de l’estudi de COMPETIC 2 (pdf)

COMPETIC 3 (semipresencial):

Aquest curs s’imparteix de forma semipresencial. Aquesta modalitat contribueix a augmentar el grau d’autonomia de l’alumnat i millorar la conciliació entre la vida laboral i l’assistència presencial a classe. A més, s’adquireixen nous coneixements per tal de poder realitzar teletreball.

La semipresencialitat es duu a terme de forma asíncrona i consisteix en l’assistència presencial al centre un dia a la setmana (1,5h) i unes altres 1,5 hores setmanals de treball telemàtic des de casa, durant les quals l’alumnat fa servir l’entorn virtual d’aprenentatge Moodle per enviar les diferents tasques al professorat. El projecte final de cada competència s’elabora de forma presencial a l’aula.

Enllaç oficial del curs de COMPETIC 3

Fitxa de l’estudi de COMPETIC 3 (pdf)